top of page

חגיגת Sweet 16 בצל התו הסגול:

עודכן: 9 בדצמ׳ 2020

יום הולדת 16 הוא אירוע משמעותי בחיי נערות מתבגרות. חגיגות ה sweet 16 הגיעו אלינו, כמו שמחות רבות אחרות מארצות הברית. בישראל נערות רבות בוחרות לחגוג ולציין את יום הולדת 16 במסיבה שכבתית, אך רבות אחרות מעדיפות משהו יותר אינטימי עם החברות הקרובות, או לחילופין בתאריך עצמו להזמין רק החברות (לבוחרות לערוך מסיבה).

כרגע, מכיוון שתחת תקנות משרד הבריאות, אין לערוך אירועים רבי משתתפים, אתמקד באירוע מצומצם והפקתו במסגרת תקציב מתחשב ואחראי.







איך מתחילים?

במידה ומדובר בהפתעה, ניתן להיעזר בחברה הטובה של כוכבת יום ההולדת. במידה ולא כמובן שרשימת המוזמנות תוכן על ידה.

איך נעצב מהמם בעלות זמינה לכל כיס? ראשית, בלונים משדרגים כל אירוע, כך שזה לא משנה אם בחרתן, חצר, בית, מסעדה, חדר שלה, ים או כל דבר אחר, בלונים יקפיצו את האווירה. כמות הבלונים תיקבע על פי התקציב שתקבעו. פתרון אחד הוא לפזר בלונים רבים על הרצפה או להדביק לתקרה עם חוט משתלשל, יראה כמו הליום ללא העלות של ההליום. צבעי הבלונים צריכים להיות תואמים לגוונים של השולחן ולא מקושקשים. ניתן למתג את הבלונים ולקשטם, שוב במסגרת התקציב.

השולחן: הפעם נתמקד בשולחן בגוונים של סגול ונזמין את הבנות לאחר הצהרים של קפה ועוגה באווירה אחרת. על השולחן נפרוס נייר למחזור (חום), משתלב היטב עם כל צבע ומאד אקולוגי ועדכני. אנחנו בחרנו להתמקד בצבע הסגול וגווניו ולכן נשלב כוסות פרחוניים, צלחות, קשים, מפיות וקונפטי בגוונים אלו. ניתן למתג את מקומות הישיבה של הבנות בעזרת פרחי לבנדר או כל פרח אחר (רצוי סגול), אשר מחוברת לו פתקית עם שם הנערה. אז יש לנו בלונים, סידור הושבה, כלי אוכל ועכשיו מה נגיש? מתוקים: זו מחלקה שממש אפשר להתפרע בה.... מקרונים, עוגה מקושטת, דונאטס, סוכריות, ועוד המון אחרים. אפשר להזמין מספקים מקומיים, אפשר להכין לבד ולקשט בגוונים, להוסיף קרם, סוכריות ו/או פרחים וזה יקפיץ כל קינוח.

שתיה: ניתן להכין שייקים בריאים, פירות, ירקות ופירות יער אשר יתנו את הגוון הסגלגל. קפה ורוד סגול יושג באותה דרך: חלב עם צבע מאכל טבעי (מי סלק) בתוספת נס קפה מוקפץ ידנית מלמעלה וקש סגלגל יפתיע בגדול! בנוסף על השולחן קנקן מים עם פירות יער קפואים לעיטור ומעט טעם.


כדי להשיג אפקט מנצח, ניתן לשלב את הערכות שלנו מתחת לצרור הפרחים וזה בטוח ימשוך תשומת לב ויעורר אותן - הפתעה! לאחר שסיימו לאכול ולשתות הן יכולות לגשת לפעילות. בכל מארז יש 10 כרטיסיות, בהן יכתבו ברכות, ישתעשעו במשחקונים, תיבדק מידת היכרותן על כוכבת יום ההולדת, יצחקו ידברו ויתקשרו אחת עם השניה והכל סביב החוגגת. כל התמונות מהאירוע, ביחד עם חלק מהכרטיסיות יכולות להישמר באלבום כמזכרת לכל החיים. מזל טוב ונתראה בשמחות העוגה שבתמונה של המהממת Eden Patisserie.







פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page