top of page

הפרשת חלה על שום מה?

עודכן: 6 בדצמ׳ 2020


"ברוך אתה ה', אלוהינו מלך העולם, אשר קידשנו במצוותיו וציוונו להפריש חלה"

הפרשת חלה היא מצווה מן התורה, אשר במקור הופרש חלק מבצק החלה אשר שוקל מעל 1.6 ק"ג, על מנת לתת לכוהנים. היום הבצק נזרק או נשרף.

בית המקדש כבר לא קיים, כוהנים כבר לא עובדים בו, אך הטרנד בעיצומו. מפגשי נשים רבים הם בחסות "הפרשת חלה", לפני חתונה, לפני לידה, לפני שינויים בחיים, במצבים המצריכים שינוי בחיים ועוד ועוד.


היום הפרשת חלה היא טרנדית, בנות מכל סוגי האוכלוסיה נפגשות עם זה, מתישהו במהלך החיים. סלבריטאיות רבות לוקחות חלק מהפרשת חלה וסיפורים רבים קיימים ברשת על ניסים ונפלאות שקרו לאחר הפרשת חלה.


אני בעצמי השתתפתי במספר הפרשות חלה, חלקן היו בסגנון "מכירתי", שבו הרבנית היתה מכינה זריז את החלה ובשאר הזמן מוכרת את מרכולתה וחלקן היו בעלות אופי מאד רוחני ואלוהי.

הפעם שהכי הרגשתי חיבור, היתה כשהרבנית הכינה את החלות תוך כדי הסברת המושג "התכווננות", כלומר קחי את כל המחשבות שלך והתפילות ושימי בבצק. מכיוון שאיני אדם דתי, הפרשנות שלי לכך היא, שככל שנזכך את המחשבה שלנו וככל שנהיה יותר מרוכזים בדבר ונשים את כל האנרגיה והמאמצים שלנו, דברים חיוביים יבואו עלינו. כח המחשבה הוא חזק וכח הריכוז והכוונה הוא חזק ומכאן בעיני קורים ניסים גדולים.

מה שנראה לכולנו ברור מאליו, בורח מידינו בחיי היום יום העסוקים והמלאים, הפרשת חלה מאפשרת, אתנחתא רגעית, נשית ומכוונת וזאת כמובן בתנאי שמונחית על ידי הגורם המתאים.


דבר נוסף שנתקלתי בו בהפרשת חלה, הוא שלא כל הנשים מכירות אחת את השניה לפני המפגש האינטימי ויש מקום לשבירת קרח לפני שמגיעה הרבנית. כרטיסיות המשחק של koolooloo מאפשרות בדיוק את זה. תשומת לב ניתנת לחוגגת, בין אם היא כלה לעתיד, אם לעתיד או יום הולדת.

כל הכרטיסיות שלנו מיועדות לנשים, לאירועים שונים בחיים.

מאחלת לכולנו אור ואהבה והתכווננות של למעלה, כל אחת והפרשנות שלה,

קרן





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page