top of page

חברות זה החיים

חברה קרובה חוגגת יום הולדת, מה עושים כשנגמרו כבר כל הרעיונות, ועדיין רוצים לחגוג בצורה מיוחדת ומפתיעה?



בעקבות שיטוט בפינטרסט ורעיונות שקיבלתי שם, החלטתי לבדוק האם הכל שם תמונות יפות בלבד או דברים שבאמת אפשר לעשות לבד.

המיקום הנבחר הוא חצר הבית שלי, אבל כל פינה ירוקה ושקטה יכולה לשמש כלוקיישן מושלם. מזג האוויר עמד לצידנו ונידב לנו יום שמש חורפית נעימה.


התחלנו בחיפוש אחר משטחים, ניתן למצוא אותם בסופרים מקומיים, חנויות רהיטים, ירקנים, חנויות לבית ועוד ועוד. קחו את הרכב לסיור בסמוך למרכזי הקניות, בקשו מחברים לחפש בעיניים, חפשו ליד אתרי בניה והעמיסו 4 משטחים. לא חייבים לעשות הכל ביום אחד, אפשר להיערך מבעוד מועד. לעצלניות שביננו, ניתן למצוא חברות שמוכרות ביחידים ואפילו משומשים.


שלב הבא היה להחליט מה הקונספט שלנו: מתוקים, בשר, דגים, גבינות וכו'. לאחר ויכוחים, שיחות ואלף רעיונות החלטנו ללכת על טעים, למרות שלא מחדש, ולהפתיע בעיצוב ובפעילות - בחרנו בטברנה יוונית.


עכשיו התפנינו לחפש כלים כחולים, חלקם נרכשו במקס סטוק ורובם יש לכולם בבית. מצאנו בקבוקי שתיה, אגרטלים, כריות כחולות, כריות לבנות, מחצלת, בד לבן, נרות, לימונים וכל פריט שמצאנו וחשבנו שיכול להוסיף.


חד פעמי רכשנו בפנלופה אשר עזרו מאד בבחירת הפריטים המתאימים: ראנר, צלחות גדולות וקטנות, מגשים כחולים על רגל, סכו"ם מעץ, כוסות, מפיות, כרטיסיות הושבה ונרות כחולים. השילוב של המשטחים החומים והגוונים הכחולים הוא קטלני. מעט לימונים ועשבי תיבול שברו את הצבעים התואמים והקפיצו את מראה השולחן. ערכנו לכל אחת מששת הבנות צלחת, מפית ותגית שמית ואת הכוסות בחרנו לשים במרוכז ליד הבקבוקים הכחולים. ליד כל משתתפת צירפנו מארז לימי הולדת (מגיל 18) של Koolooloo (את ארבעת המארזים שנשארו נשמור ליום הולדת של חברה אחרת).


אוכל, היה עבורינו החלק הקל, אנחנו גרות במרכז, אז בחרנו להזמין מהמעדניה של גרקו, מאכלים יווניים טיפוסיים וקלאסיים להשלמת האווירה. כמובן שניתן להכין בבית מראש ולהביא לשולחן ישירות בכלים תואמים. אנחנו השתמשנו בכלים עם רגל וכלי מתכת פשוטים להגשת המזון. חלק מהמזון דרש חימום ואפיה, אז אנא היערכו בהתאם.


במחלקת האלכוהול בחרנו באופציה שאנחנו אוהבות אוזו פלומארי היווני עם הרבה קרח וסודה.


וממש כדי לפנק הוספנו ערימת מתנות ארוזה בנייר עטיפה "עיניים" התואם את הקונספט שכולנו אספנו ביננו ושמרנו את זה לחלק האחרון של הארוחה.


אז הדלקנו נרות בשביל האווירה, סידרנו את האוכל יפה יפה על השולחן והזמנו אותה להיכנס. כמובן שהיא הופתעה ולא ידעה שאנחנו מתכננות עבורה ארוחת יום הולדת. שתינו, אכלנו ואז התפנינו לאטרקציה הכי כייפית שהיתה לנו, הכרטיסיות של koolooloo שיחקנו, צחקנו והחברה שלנו קיבלה 100% תשומת לב! היינו כ"כ עסוקות ששכחנו לצלם.


כשסיימנו לכתוב את הברכות האחרונות שלנו, ניגשנו לטקס פתיחת המתנות ולעוגה (לא הזמנו קינוחים נוספים כי לשש בנות העוגה בהחלט הספיקה), הבעת משאלה, פתיחת מתנות, חיבוקים ונשיקות ונפרדנו עד הפעם הבאה.... אה טוב נו, עזרנו לפנות את כל הארוחה ולהחזיר את הגינה לקדמותה.




תודה שקראתן ואשמח אם תחזרו לכתבות נוספות. מוזמנות להשאיר את האימיל שלכן כדי לא לפספס שום דבר.

קרן גולני @Koolooloo


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page