top of page

הסיפור שמאחורי Koolooloo


הרבה שואלים אותי, מה הניע את הגלגל? איך חשבת על הרעיון של Koolooloo ? מאיפה בא הרעיון? אז החלטתי לשתף אתכן, כי אני מניחה שתמצאו שהרבה מאיתנו שותפות לבעייה הזו שנקראית תוכן.

אני אוהבת אירועים, בעיקר לארגן אותם ובעיקר להתחדש ברעיונות חדשים כל הזמן. אצלי כולם יודעים שאי אפשר לדעת למה לצפות ותמיד צריך לזרום, כי כנראה שיהיה כיף בסוף. אז כשירדן , ביתי המרכזית, פנתה אלי בשאלה, מה עושים ביום הולדת? זה היה רק טבעי. התחלתי לחשוב איך נארגן יום הולדת לגיל 14 ל-4 בנות (כך ביקשה).


החלטנו ביחד שזה יהיה בתל אביב, טרום עידן הקורונה. הבנות רצו לבלות לילה ביחד בבית מלון, חוויה של "גדולות" (אנחנו תכננו להיות באזור), וכל היום תוכנן בהתאם.


אספתי אותן מבית ספר ונסענו לתל אביב. כל אחת קיבלה מעטפה עם הוראות והסברים לאן מועדות פנינו. נסענו לשוק הכרמל ועל מנת לדאוג לארוחת צהרים עבורן, הוצאתי אותן לסיור עצמאי בעקבות דוכני מזון בשוק הכרמל, באמצעות כרטיס הטעימות של יאללה באסטה שבהחלט מהווה ארוחה מזינה וטעימה. זה היה ביום שישי בצהרים, טרום עידן הקורונה, והשוק הומה אדם ושמחה. כל הסיור העצמאי שלהן, היה חוויתי והן אף רכשו פירטי לבוש מגניבים לשמחתן. המשימה בסוף היתה להגיע למלון עצמו (ניתנה להן הכתובת ושם המלון).


כרטיס טעימות בשוק הכרמל

בזמן שהן הסתובבו בשוק, אני ארגנתי את החדר עם בלונים, סופגניות (היה קצת לפני חנוכה) וקונפטי יום הולדת. על המיטה הנחתי לכל אחת ערכה שהרכבתי בסבון של פעם. בחנות תמיד תמצאו, פינה של מציאות, כל מיני פריטים בהנחות חסרות תקדים. הצלחתי לייצר ערכה מקסימה ב 30 ש"ח לאחת.

חיכינו לבנות בחדר, וכמובן שרנו לה שירי יומהולדת כשהיא נכנסה להפתעות שחיכו לה בחדר.

בערב הזמנו מקום לארוחה עבור הבנות במסעדה תל אביבית מקומית. בזמן שהן התפנקו להן, חזרתי לחדר וסידרתי אותו לקראת הערב. שמתי לכל אחת על המיטה פיג'מה מפנקת (אפשר למצוא בכל ההאנגרים במחירים מצחיקים), בקבוק מים ללילה וכרטיסיות משחק שלימים הפכו ל Koolooloo כמו שאתם מכירים היום.

תמונה של הבנות בפיג'מה לפני תחילת הפעילות

לילה במלון זה כיף ונחמד, אבל מה עושים כל כך הרבה שעות בחדר, ואיך מייצרים חגיגה סביב חוגגת יום ההולדת? צריך תוכן!!!

הכנתי להן 4 כרטיסיות יפות ומעוצבות שבהן מלא שאלות סביב ירדן. הכל היה סגור במעטפה יפה ועל גביה הן קיבלו הנחייה להצטלם עם הפיג'מה שמונחת על המיטה. הן התארגנו לשינה, החליפו בגדים ושלחו תמונה לפני שהתחילו! כמובן שזו התמונה היחידה שיש לי מערב זה, אז זה היה שווה והן היו ממש יצירתיות ומקסימות.

לאחר מכן הן פתחו את ערכת הכרטיסיות שהכנתי להן בעזרת אביבית מגרפוהוליק שזרמה עם הרעיון שלי אחר כך עד הסוף. היו שם כרטיסיות של היכרות עם ירדן, מי ידעה הכי הרבה פרטים עליה? ברכות שכתבו לה, סיפורי היכרות, ועוד משחקונים מצחיקים. תגובת הבנות לא איחרה להגיע, הן ממש התלהבו ואני התחלתי לחשוב כיצד אפשר לייצר את הכרטיסיות בצורה יותר מקצועית.



בעזרת אביבית ובית דפוס משוכלל ביותר, יצרנו 6 ערכות לחגיגות של נשים בכל הגילאים ומכל הקהלים, ערכה זוגית לחג האהבה, בלוג המתאר אירועים שונים, אפשרויות עיצוב וכיצד משתלבות הכרטיסיות שלנו בכל אירוע ואירוע. השנה אני מתכננת להרחיב את הערכות שלנו גם לזוגות , חיילות, חגים ומשפחות אז הרבה הפתעות עוד מחכות.

אני מזמינה אתכן לעקוב אחרי החידושים שלנו, זה רק מצריך השארת שם ואימייל ואנחנו כבר נדאג לעדכן אתכן כל הזמן, במבצעים, הנחות, ערכות חדשות ועוד ועוד.

 


ואם קראתם עד לפה אז נשמח לפנק אתכן ב 10% הנחה בשימוש בקוד קופון Koolooloo10


אל תשכחו לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות


 



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page