top of page

איך להפוך את חג האהבה/Valentine's Day לאירוע מרגש ומושלם?

בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות, בוחרים לחגוג את חג האהבה. יש זוגות ההולכים לאכול ארוחה חגיגית

במסעדה, יש זוגות שחוגגים עם שף פרטי בבית, יש זוגות שהולכים להופעה ויש זוגות הנפגשים בבית של אחד מהחברים. בימים אלו כשהמסעדות סגורות או פתוחות למחצה, או אפילו פתוחות לגמרי אבל עדין יש פחד מהתקהלות, נתמקד בחגיגה בייתית למספר זוגות מצומצם סטייל קורונה. אנסה להראות לכם איך אפשר ליישם מספר רעיונות זולים, קלים להכנה ומרהיבים ביופיים ובעזרת תקציב צנוע וקטן לשדרג כל מפגש כזה לחגיגי ומרהיב.

לפני שמתחילים, הודיעו לחברים לשריין את התאריך, ללבוש את מיטב השמלות והחליפות, להגיע במצב רוח טוב ואוהב ולערב אחד להשתחרר מהכל.

*מומלץ לקרוא עד הסוף


מתחילים....


אחרי שבחרנו מי מהחברים מתנדב לארח את הזוגות נתחיל לחשוב "באדום" ! כל קישוט אדום ו/או לב מתאים לאירוע. כלומר, אוכל, קישוטים, כלים, קינוחים, סידור שולחן וכו'.

בלונים אדומים, המנופחים באוויר ומודבקים לתקרה, חוסכים את עלות ההליום ויוצרים אפקט של הליום. בעזרת החוט שנקשור לקצה הבלון, המודבק לתקרה, נייצר אשליה של בלוני הליום, במחיר זעום. לקצה החוט ניתן לחבר תמונות של הזוגות המשתתפים באירוע שלכם, רק אל תשכחו לבקש מהם את זה קצת לפני ולהפתיע אותם ביום עצמו, מבטיחה לכם התרגשות גדולה מצד הזוגות.

אפשר כמובן להוסיף מספר בלוני הליום שיקשטו את החלל, רצוי בצבעים של אדום, שחור או זהב.

בכל חנות פרחים, בלונים או חד פעמי, ניתן לרכוש בלונים לניפוח באמצעות קשית אשר מרכיבים את המילה "Love" או כל מילה הקשורה לאהבה בה תבחרו להשתמש. את המילה ניתן להצמיד לחלונות זכוכית או לקשור עם חוט בצמוד לקיר. בתמונות שלפניכם תוכלו לראות מספר דוגמאות לאיך לעשות את זה נכון.




כמו בכל אירוע בישראל, אי אפשר להימנע משולחן אוכל. אפשר לבקש מכל זוג להביא את מנת הדגל שלהם ולחלוק אותה עם כולם. כך למעשה האירוע שלכם יהיה בעלות לא גבוהה ומתאימה לכולם. עדיף לבקש מכל הזוגות להביא "פינגר פוד", אוכל אשר אין צורך בצלחות וסכו"ם על מנת להינות ממנו. במידה ותחליטו להתפנק ישנן המון אפשרויות בשוק העומדות לרשותכם, רק זכרו זהו לא אירוע סביב אוכל אלא סביב אהבה.


אלכוהול במידה, הוא מרכיב חשוב מהערב, ניתן להכין קוקטלים ביתיים ולקשתם בלבבות, קשים אדומים, שוטים של וודקה וג'לי עם לב שוקולד (מתכון בתחתית העמוד) ומים תמיד אפשר לקשט בתותים שישלימו את המראה הכללי. לבבות אדומים יוסיפו לכל שולחן וניתן לרכוש אותם בכל חנות לכלים חד פעמיים.


קינוחים זה החלק הקל, אפשר להכין תותים בשוקולד, קאפקייקס עם ציפוי אדום, לבבות שוקולד אדומים, קינוחי כוסות, עוגות בצורת לב וכל קינוח מפתה אחר העולה על דעתכם.





 


ולחלק העיקרי של הערב, אחרי שכולם אכלו, שתו וקשקשו, בואו נתעסק באהבה. Koolooloo, יצרה עבורינו כרטיסיות משחק לחג האהבה: Love is in the air לכל זוג. מארז משלו המכיל 10 כרטיסיות, המעוררות שיח, מצחיקות, מעוררות מחשבה ומרגשות. הערכות מתאימות לכל האהבות וכל הזוגות ביחד עוברים בין כרטיסיה לכרטיסיה ומגלים את סודות האהבה, שירי אהבה, סרטי אהבה ועוד הפתעות רבות שנשאיר לכם לגלות בעצמכם. זה החלק של הערב שכולם יזכרו ויספרו לחברים ולאף אחד לא ישעמם!


ואם ממש תרצו לפנק את האורחים, אפשר להכין לכל זוג מתנה אישית קטנה, אני רכשתי פצצות אמבטיה מ"סבון של פעם" לכל זוג.



ועכשיו כל שנותר הוא להתלבש יפה, לבוא עם מצב רוח אוהב, מפרגן וזורם ולהינות מערב מלא אהבה בין אחד.ת לשני.ה ובין חברים.



חג אהבה שמח,

קרן גולני Koolooloo



מתכון לג'לי עם וודקה:


2 שקיות ג'לי אדום

1 כוס וודקה

לבבות שוקולד או קונפטי לבבות

קצפת משמנת מתוקה

מכינים את הג'לי לפי ההוראות ומוסיפים את הוודקה.

שופכים לכוסות חד פעמיות. מכניסים למקרר לכשעתיים. אפשר להוסיף קצפת למעלה ולב שוקולד לקישוט

בתאבון


קראתם עד לכאן? קבלו מאיתנו קופון הנחה לערכת חג האהבה (לא משנה הכמות הנרכשת) Koolooloo10

bottom of page