koolooloo קרן גולני

7 ינו 20212 דקות

בייבי שאוור, מסיבת לידה? מה זה?

בייבי שאוור הוא מנהג אמריקאי, שיותר ויותר אמהות ואמהות לעתיד נוטות לאמץ. זוהי הזדמנות לחגוג את עצמך את העתיד לבוא, והזדמנות אחרונה לבלות עם חברות לפני הלידה. הטרנד האמריקאי של "להמטיר" מתנות, אומץ על ידי אמהות ישראליות ומתחיל לאט לאט להיות חלק מהאירועים הקבועים, המלווים בעיצוב, תכנון, חברות טובות ומתנות. החשש המסורתי והעין הרעה מתחילים לפנות מקום לשמחה וחגיגה, לאם ולתינוק שבדרך.

מדוע לחגוג בייבי שאוור? ראשית, מדובר במפגש חברתי. נשים לאורך ההיסטוריה, נפגשו על מנת לתמוך ביולדת ולתת לה תחושה של מוגנות וחיבוק עוטף, מה שמאפשר ליולדת להגיע ללידה, מוקפת, רגועה שמחה ומחוברת. בתקופה זו, כשאירועים גדולים הם מחוץ לתחום, ביקורים במחלקת יולדות מוגבלים למספר מאד מצומצם של אנשים וברית או בריתה לא יערכו באולמות גדולים, יש לך אפשרות לבחור לחגוג עם המעגל הקרוב ובהתאם לנהלים במסגרת פרטית, אינטימית ומצומצמת. באפשרותך לבחור לארגן את מסיבת הלידה או לבקש מחברה טובה, אם או אחות לערוך אותה בשבילך.

זהו אירוע של אהבה ונתינה גדולה ומטרתו לשמח את האם לעתיד.

יתרון נוסף בחגיגת בייבי שאוור, הוא החיסכון הכספי המשמעותי. בבייבי שאוור נהוג לתת מתנות לאם לעתיד. המתנות שמקבלים בבייבי שאוור, חוסכות לך חלק מסך ההוצאות הגדול שבמילא מתוכנן והחברות שאוהבות לתת ולפנק, נהנות להיות חלק מהרגע הזה איתך.

לעיתים מכינים רשימה מראש, ואז אין סיבה למצוא את עצמך עם כל מיני מתנות לא שימושיות ומיותרות. טרנד נוסף וגורם מקרב ומלא נתינה, הם משחקי הלידה. ניתן להכין משחקים כאלו לבד, יש ברשתות החברתיות המון מקורות.

אנחנו ב Koolooloo יצרנו עבורכן, ערכת משחקים, המשלבת ברכות לאם ולתינוק, ניחושים ואיחולים

ומשחקים ברוח האירוע. הברכות כמובן נשארות עם האם, אשר יכולה לשלב אותן באלבום המסיבה. הערכות יכולות להשתלב בעיצוב, הן בגוון צהוב המתאים מצויין עם נושא ברווזים הכל כך מתאים למסיבת לידה, אך גם יכול להשתלב בכל עיצוב אחר העולה על דעתכן. מאחלת לך, שרק שמחה תבוא בביתך ואושר ואהבה יקיפו אותך כל הזמן. שתהיה לידה קלה ורגועה.

    12590
    2